Supported languages
Follow us

2016/2017 õppeaasta

Õppenõukogu 30.08.2016 nr 1-4/8

Päevakord

  1. Uute õpetajate tutvustamine
  2. Efektiivne kool
  3. 2015/2016. õppeaasta lõpetamine
  4. Põhikooli- ja riigieksamite kokkuvõte ja lõpetanute edasine tegevus
  5. Õpilaste koduõppele lubamise otsustamine
  6. 2016/2017. õppeaasta suunad ja tegevused
  7. Tööplaani kinnitamine
  8. Esindajate nimetamine hoolekokku
  9. Teated

Otsused

  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, lugeda sooritatuks täiendav õppetöö ning viia üle järgmisesse klassi järgmised õpilased: vastavalt lisale 2.
  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1 ja tuginedes lapsevanema avaldusele, viia üle järgmisesse klassi mitterahuldava aastahindega: vastavalt lisale 2.
  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1 viia üle järgmisesse klassi järgmised õppeaasta välismaal lõpetanud õpilased: vastavalt lisale 2.
  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 3 punkti 1, lubada koduõppele järgmised õpilased: vastavalt lisale 5.
  • Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” 2 punktile 2 kinnitada tööplaan järgmiseks õppeaastaks.
  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 9 nimetada õpetajate esindajateks kooli hoolekogus Ülle Suursaar ja Valve Iila.

Õppenõukogu 07.11.2016 nr 1-4/9

Päevakord

  1. Tallinna XXI kooli arengukava 2016-2021 eelnõu kohta arvamuse avaldamine

Otsused

  • Tulenevalt PSG § 67 lg 2, leiab õppenõukogu, et Tallinna XXI Kooli arengukava eelnõu on sobiv esitada kinnitamiseks.

Õppenõukogu 04.01.2017 nr 1-4/10

Päevakord

  1. Õppe tulemuslikkuse kokkuvõte
  2. Ühtsed nõuded, väärtused ja tagasiside koolile
  3. Klassijuhatajate töö vahekokkuvõte
  4. Käitumisraskustega õpilaste toetamine
  5. Kaasavate õppemeetodite rakendamine tunnis
  6. Muutunud õpikäsitus ja parimad praktikad Espoo koolide näitel

Otsused

  • Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 3 punkti 1, lubada perioodil 19.12.2016-24.03.2017 koduõppele üks 3D klassi õpilane.