Supported languages
Follow us
XXI koolist XXI sajandi haridus

XXI koolist XXI sajandi haridus

8. detsembril alustas Tervise Arengu Instituut energiajookide tarbimise ohtudest teavitavat kampaaniat “Energiajook ei küta”

“Teavituskampaania sõnumiga “Energiajook ei küta” püütakse kummutada arusaama, et energiajoogid annavad energiat. Ei anna, pigem võtavad organismilt viimase energia,” ütles TAI mittenakkushaiguste ennetamise osakonna juhataja Anneli Sammel. “Eriti murelikuks on meid teinud suhteliselt suur energiajookide tarbimine ja populaarsus noorte hulgas.“

Energiajookide_kampaania

Vaata lisaks TAI koostanud energiajookide esitlusmaterjali!

Eelmisel aastal Põllumajandusministeeriumi tellimusel läbiviidud energiajookide tarbimise uuringu tulemused näitasid, et energiajooke tarbitakse vähese teadlikkuse tõttu peamiselt janu pärast ja energia saamiseks. Uuringu andmeil on kõige enam regulaarseid energiajookide tarbijaid vanuserühmas 15-18, energiajookide tarbimist alustatakse juba 10aastaselt.

Selle nädala alguses avaldati Põllumajandusministeeriumi, Tarbijakaitseameti, Tervise Arengu Instituudi ning Veterinaar- ja Toiduameti välja töötatud „Hea tava energiajookide turustamiseks“, millest tuleks edaspidi lähtuda energiajookide märgistamisel, reklaamimisel ja müügiks esitlemisel.

Lisainfo:
Maris Jakobson
Tervise Arengu Instituudi avalike suhete nõunik
659 3906, 5302 2737
maris.jakobson@tai.ee

Allikas: Tervise Arengu Instituudi pressiteade 8. detsember 2014