Tallinna 21. Kooli liputoimkond on õpilasorganisatsioon, mille peamiseks ülesandeks on esitada, valvata ja kaitsta Tallinna 21. Kooli lippu ja vajadusel riigilippu lähtudes Euroopa kultuuritraditsioonidest ja Eesti lipu seadusest.
Liputoimkond on vabatahtlikest 9.-12. klasside noormeestest koosnev pidevalt tegutsev riviline üksus, mille alla kuulub 2-3 liikmeline trummiüksus. Liputoimkondlased on läbinud vastava väljaõppe ning andnud piduliku vande. Üksust juhivad liputoimkonna ülem ja tema asetäitja, kes on ka ise üksuse liikmed. Ettevalmistus toimub vilistlasest instruktori ja ülema juhendamisel, kelle kaudu allutakse gümnaasiumi huvijuhile ja kooli direktorile. Liputoimkonnal on oma rivikord, mis erineb mõnevõrra Eesti Kaitseväe omast, kuid on sellega ühildatav, samuti on olemas oma vorm. Vajadusel osaleb koos liputoimkonnaga trummiüksus täies koosseisus või üks selle liige kui liputoimkonna üksik trummipoiss.
Liputoimkond tegutseb 1997. aastast ning on osalenud protokolli ja etiketi koolitustel demonstratsioonidega nii Tallinnas kui väljaspool; EV100 raames viidi läbi koolitust “Lipukultuur igasse kooli” koostöös Eesti Lipu Seltsi, Vahipataljoni ja Lipuvabrikuga. Riigikantselei ülesandel ja koostöös teiste kooli õpilasorganisatsioonidega tutvustati Eesti lippu ja lipuprotokolli 15.06.2019 toimunud perepäeval “Taani lipp 800 ja Eesti lipp 135” Vabaduse väljakul, kus Eesti lipu telki külastas ka Taani kuninganna Margrethe II.
2009. a. novembris oli liputoimkonnal au saada Eesti Vabariigi haridus- ja teadusministrilt hr. Tõnis Lukaselt tänukiri rahvusvärve ja -lippu väärtustavate esinemiste eest rahvuslikel üritustel. Alates 2014 aastast on Riigikogu kutsel liputoimkonnal au heisata lipp Pika Hermani tornis vastupanuvõitluse päeval, 22. septembril. Eesti lipu päeval 04.06.2015 kinkisid Riigikogu ja Eesti Lipu Selts Tallinna 21. Koolile piduliku kandelipu, mis on liputoimkonna hoida ja esitada.
Oma teenistusega loodab Tallinna 21. Kooli liputoimkond tutvustada viisakust ja austust Eesti Vabariigi ja oma kooli sümboolika vastu ning näidata isiklikku eeskuju lugupidamisega selle vastu, mida need sümbolid esindavad.