Oleme kogunud ja saanud tagasisidet kõikidelt sidusrühmadelt õnnestumistest ja kitsaskohtadest ning sellest lähtuvalt sõnastasime parendustegevused selleks, et edukamalt edasi liikuda meile kõigile uudses õppesituatsioonis.
Täname õpilasi, õpetajaid ja lapsevanemaid, kes toetasid, andsid tagasisidet ja tegid konstruktiivseid ettepanekuid õppetöö paremaks korraldamiseks.
Õnnestumistest:
Õpilasete arvates oli tore koostöö klassikaaslasaste ja õpetajatega, kes olid abivalmis ja toetavad. Meeldisid esimesed videotunnid ning loovad ja mitmekesised õpiülesanded. Esile toodi ka uusi, huvitavaid ja vaheldusrikkaid õpikeskkondi ning rõhutati, et hea ja rahulik oli omas tempos õppida.
Õpetajad said positiivset tagasisidet nii õpilastelt kui lastevanematelt. Sagenes õpetajatevaheline koostöö ja õnnestusid esimesed videotunnid. Õppida, katsetada ja rakendada sai erinevaid tehnilisi võimalusi, e-keskkondi, luua loovaid ning huvitavaid ülesandeid. Rõõmu valmistasid aktiivsed ja hoolsad õpilased.
Lapsevanemad tõid välja huvitavaid õpiülesandeid, operatiivset suhtlust ning esimesi katsetusi videoõppes. Tunnustati õpetajate loovust ja leidlikkust ning pingevaba õppesituatsiooni loomist. Õpilased õppisid iseseisvust ja omavastutust ning kasutasid võimalusi oma õppetöö paindlikuks korraldamiseks.
Konstruktiivsetest ettepanekutest tulenevalt vormusid parendustegevused järgnevaks distantsõppe perioodiks:
Head koostööd, mõistvat suhtumist ja tasakaalu hoidmist kõiges!
Edu meile kõigile!