Õppenõukogu 30.08.2026 nr 1-4/8
Päevakord
- Uute õpetajate tutvustamine
- Efektiivne kool
- 2015/2016. õppeaasta lõpetamine
- Põhikooli- ja riigieksamite kokkuvõte ja lõpetanute edasine tegevus
- Õpilaste koduõppele lubamise otsustamine
- 2016/2017. õppeaasta suunad ja tegevused
- Tööplaani kinnitamine
- Teated
Õppenõukogu 22.06.2016 nr 1-4/7
Päevakord
- Koosoleku rakendamine
- Kokkuvõte täiendavast õppetööst
- Põhikooli järeleksami tulemused, põhikooli lõputunnistuse väljaandmise otsustamine
Õppenõukogu 20.06.2016 nr 1-4/6
Päevakord
- Koosoleku rakendamine
- Kokkuvõte täiendavast õppetööst
- Gümnaasiumi lõputunnistuste väljaandmise otsustamine
Otsused
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, lugeda sooritatuks täiendav õppetöö ning viia üle järgmisesse klassi järgmised õpilased: vastavalt lisale 1.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 6, anda välja gümnaasiumi lõputunnistused järgnevatele õpilastele: vastavalt lisale 2.
Õppenõukogu 15.06.2016 nr 1-4/5
Päevakord
- Koosoleku rakendamine
- Põhikooli lõputunnistuste väljaandmise otsustamine, kiitusega lõpetajad
- Gümnaasiumi medaliga lõpetajate, teenetemedalite väljaandmise otsustamine
- Täiendav õppetöö, põhikooli järeleksam
- Kokkuvõte põhikooli tasemetöödest
- Ülevaade õppeaasta üldeesmärkide täitmisest ja sisehindamisest
- Õppeaasta pidulik lõpetamine
Otsused
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 6, anda välja põhikooli lõputunnistused õpilastele, kellel pole võlgnevusi: vastavalt lisale 2.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, anda välja kiitusega põhikooli lõputunnistused järgmistele õpilastele: vastavalt lisale 1.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, tunnustada kuldmedaliga järgmisi õpilasi: vastavalt lisale 4.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, tunnustada hõbemedaliga järgmisi õpilasi: vastavalt lisale 4.
- Tallinna 21. Kooli 29.01.2016 korra „Õpilaste tunnustamise kord“ punkti 2.10 alusel anda välja kooli teenetemedal vastavalt õp Valdmetsa esildisele.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, lugeda sooritatuks täiendav õppetöö ning viia üle järgmisesse klassi järgmised õpilased: vastavalt lisale 5.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, lugeda sooritatuks täiendav õppetöö kirjanduses järgmisel õpilasel: vastavalt lisale 5.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, jätta põhikooli järeleksamit sooritama järgmised õpilased: vastavalt lisale 5.
- Haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5 järgi võtta ülevaade teadmiseks ning kasutada võimalusel oma töö planeerimisel.
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punktile 5 võtta teadmiseks ülevaatest saadud info ning võimalusel sellega arvestada edasise töö planeerimisel.
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punktile 5 võtta teadmiseks saadud info.
Õppenõukogu 06.06.2016 nr 1-4/4
Päevakord
- Koosoleku rakendamine
- Kooli saavutused ja saadud tunnustused
- Üleminekuklasside õppeaasta tulemuste kokkuvõte
- Kiituskirjade väljaandmise otsustamine
- Õpirändest Kreekas
- E-õppe meetodite rakendamine õppetunnis
- Tööülesanded täitmiseks hiljemalt 22.06.2016
Otsused
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5, võtta teadmiseks kooli saavutused ja püüelda tunnustuse poole ka edaspidise töö planeerimisel ning läbiviimisel.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, viia üle järgmisesse klassi õpilased, kellel pole võlgnevusi.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1 ja individuaalsed õppekavad, lubada sooritada klassi lõpetamiseks vajalikud hindelised tööd enne õppeaasta lõppu järgmistel õpilastel: vastavalt lisale 2.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 1, jätta täiendavale õppetööle järgmised õpilased: vastavalt lisale 2.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, välja anda kiituskiri väga heade õppetulemuste ja eeskujuliku käitumise eest 2.-8. klassi ja 10.-11. klassi õpilastele vastavalt lisale 4.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, välja anda kiituskiri väga heade ja heade õppetulemuste eest eest 2.-8. klassi ja 10.-11. klassi õpilastele vastavalt lisale 3.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 4 punkti 7, välja anda ainekiituskiri eest 2.-12. klassi õpilastele vastavalt lisale 3.
- Haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5 järgi võtta ülevaade teadmiseks ning kasutada võimalusel oma töö planeerimisel.
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punktile 5 võtta teadmiseks ülevaatest saadud info ning võimalusel sellega arvestada edasise töö planeerimisel.
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punktile 5 võtta teadmiseks tööülesanded ja need täita.
Õppenõukogu 05.01.2016 nr 1-4/3
Päevakord
- Koosoleku rakendamine
- Vahekokkuvõte perioodõppe rakendumisest
- Strateegiaseminarist ja tegevused arengukava koostamiseks
- Võrdõigusvoliniku kiri koolile
- Kuidas edasi? Hea kool kui väärtuspõhine kool
- Uuringu Euroopa Noored 2014 kokkuvõte
- Teated
Otsused
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord“ § 5 punkt 1 järgi määrata õppenõukogu sekretäriks Leelo Valgma.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5, võtta teadmiseks, milline on õpilaste arvamus perioodõppest ja sellega edasisel tööplaneerimisel arvestada, keskendudes õppimise käsitluse parendamisele ja perioodsüsteemiga sobivamaks muutmisele.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5, töötada välja süsteem, mis annab igale õpilasele võimaluse sooritada valik tehnoloogiaõpetuse ja käsitöö vahel.
- Võttes aluseks haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5, tegeleda arengukava koostamisega, tehes koostööd erinevate huvigruppidega.
- Tulenevalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punkti 5 järgi võtta tunnused teadmiseks ning töö planeerimise ja tegemise aluseks.
- Vastavalt haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 „Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord” § 2 punktile 5 võtta teadmiseks uuringu tulemused.
Õppenõukogu 20.10.2015 nr 1-4/2
Päevakord
- Ülevaade kooli õppekavade uuendamisest – arvamuse andmine enne direktori poolt õppekavade kehtestamist
- Hindamise tingimused ja kord – muudatused ja täpsustused
- Õppesuundadest põhikoolis ja gümnaasiumis
- Arenguvestluse korra tutvustamine – arvamuse andmine enne direktori poolt kehtestamist
- Uuendatud sisehindamise korra tutvustamine, tegevused ja sihid käesoleval õppeaastal
Otsused
- Õppekavade kinnitamine
- Arenguvestluse korra ja sisehindamise korra kehtestamine
- Sisehindamise läbiviimine 2015/2016. õppeaastal
Õppenõukogu 28.08.2015 nr 1-4/1
Päevakord
- Õppeaasta 2014/2015 lõpetamine
- Lõpueksamite kokkuvõte ja analüüs
- Lõpetanute edasine tegevus
- Väljakutsed 2015/2016 õppeaastaks
- Õppeaasta üldeesmärgid ja tööplaan
- Otsused
- Teated
Otsused
- Kinnitada õppeaasta 2014/2015 tulemused
- Kinnitada õppeaasta üldeesmärgid
- Kinnitada ja võtta kooli- ja õppekorralduse aluseks üldtööplaan 2015/2016
2014/2015. õppeaasta õppenõukogud