Esmane sihtrühm: Ettevõtlus- ja majandusõpetajad
Teisene sihtrühm: 8.-12. klasside õpilased
Koostööpartnerid: JA Eesti, JA Läti, JA Island, Talsi 2. Gümnaasium
Projekti koordinaatorid: Ander Hindremäe, Epp Vodja
Projekti eesmärk: Töötada välja kaasaegsed õpilasi kaasavad keskkonnasäästlikku majandust ja ettevõtlust õpetavad tegevused.
Projekti lühitutvustus: Projekti käigus töötavad kolme riigi partnerid välja majanduse ja ettevõtluse tundide jaoks õpilasi kaasavaid ja rohepöördele suunatud õppematerjale. Keskendutakse peamiselt klassitunnitegevustele, aga pakutakse ka välja võimalusi virtuaalõppeks. Simulatsioone, mänge ja aruteluteemasid katsetatakse kahes projektis osalevas koolis.
Projekti tulemus: http://www.ja.ee/projektid/labiviidud/2486-green-creativity-for-teacer-of-entrepreneurship
Tallinna 21. Kooli rahvusvahelise sisekoolitusprogrammi eesmärgiks on kokku 17 erineva õpetaja ja juhtkonnaliikme erialane täiendkoolitus Suurbritannias, Iirimaal, Prantsusmaal, Itaalias, Prantsusmaal, Portugalis ja Kreekas ajavahemikus juuni 2019 – 30.09.2023. Koolitused on äärmiselt laiapalgelised ning käsitlevad selliseid aktuaalseid teemasid nagu Briti ja Iiri kultuur, andekate laste õpetamine, kriitiline mõtlemine ning kooli juhtimine. Lisaks teoreetilistele loengutele ja praktilistes töötubades osalemisele on osalejatel võimalus ka külastada koole Portugalis ja Hispaanias.
Projekti koordinaator: Merle Teever
Projekti eesmärgid
Projekti koduleht
Projekti eesmärgid
Projekti eesmärgid
Projekti tutvustus
Õpiastele suunatud rohetehnoloogia teadlikkuse projektis jagatakse teoreetilisi teadmisi koos praktiliste oskustega, mille viib läbi juhendaja. Kasvukappi projekti integreerides mitmekesistatakse STEAM ainete õpet, saadakse ülevaade keskkonnamõjust, taimefüsioloogiast, orgaanilisest keemiast, teadusliku meetodi rakendamisest ning teistest loodusteaduste väljunditest.
Projekti eesmärgid
Projekti tutvustus
Läbi õpitubade lahendatakse igapäevaelust võetud probleemülesandeid nii, et igas järgmises õpitoas saadakse täiendavat infot, tükikese stsenaariumi, millega õpilased lahendusele lähemale jõuavad. Igas õpitoas jagatakse teoreetilisi teadmisi ja tehakse praktilisi ülesandeid/katseid. Probleemide lahendamine nõuab õpilastelt tegutsemiskava, eesmärgistamist ja analüüsi.
Taimne Teisipäev teeb koostööd programmiga Roheline Kool.
Muusika, näitlemine, kultuurilugu, keeleõpe
Osalejad: Huvijuht Kristiina Tiits, psühholoog Jaana Loopre ning 6D klassi õpilased Andreas Ahi, Bianca Põldroos ja Kirke Kupits.
Lähtuvalt kontseptsioonis kirjeldatule panustavad MTÜ NÜ TORE esindajad kiusamisvaba haridustee tegevusprogrammi just sotsiaalsete suhtlemis- ning toimetulekuoskuste arengut soodustavate sisuliste ning teadlikult juhitud tegevustega, mille võtmetingimuseks on TORE juhendajate olemasolu koolis.
Schulen: Partner der Zukunft
Alamprojektid:
Õpilasajalehe toimetuse liikmed valitakse konkursi teel ja neid koolitavad kaks korda aastas Berliinis professionaalsed juhendajad. Õpilastoimetajad saadavad regulaarselt oma artiklid peatoimetusele, mis tegutseb rotatsiooni korras. Alates 2012. a on meie kooli toimetajatel sisustada rubriik „Elu“ (Leben). Konkursi alusel on valitud 2017/2018 õppeaastaks toimetusse Karmel Justina Loog XA ja Maria Goldrin XIB; meie kooli õpilased kuulusid peatoimetusse 2014/2015.
Teatriprojekt on üks vanemaid PASCH-koolide keeleõppeprojektidest. Igal aastal pakuvad tunnustatud teatripedagoogid koos regioonide koordinaatoritega välja teema, mille stsenaariumi ja lühikese filmiklipi projektis osalevad koolid võistlusele esitavad. Võistlusel edukalt esinenud gruppe tuleb juhendama professionaalne teatripedagoog, õpitakse lavakõnet, lavalist liikumist, harjutatakse kehakeele väljendusvahendeid, pannakse koos kokku 20-25 minutiline stsenaarium etteantud teemal, kogu töö toimub saksa keeles. Parimad trupid kutsutakse PASH-koolide teatrifestivalile, mis toimub kas regioonipõhiselt või regioonide vahelise koostööna – viimas eredaks näiteks on Ida- ja Kesk-Euroopa ning Lõuna-Euroopa ühine teatrifestival Berliinis, kus teatris Volksbühne esines edukalt meie kooli teatritrupp. Kuna projekti käivitamisest möödub kümme aastat, siis 2017/2018 õppeaasta teemaks on „Aeg“ (Die Zeit). Meie kooli teatritrupp on kutsutud rahvusvahelisele festivalile Vilniuses.
Varasemat edukat ja tulemuslikku koostööd arvestades on meie partneriks Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Györist (Ungari). Konkursi tulemuste põhjal rahastas 2017/2018 Goethe Instituut meie kooli koordinaatori esitatud projekti „Tagurpidi klassituba“, mis lõimib saksa keele ja teised õppeained ning on omanäoline ja uuenduslik. Projekti käigus valmistavad kahe riigi noorted ise meeskonnatööna Münchenis saksa kultuurilugu tutvustavaid õppematerjale, mis vastavad keeletasemetele A2 ja B1. Interaktiivsed õppematerjalid vormistatakse ja antakse kõikidele kasutada projekti veebilehel /www.pasch-net.de/
Alates 2014.aastast on Goethe Instituudi toetusel meie kooli 2.ja 3.klassi õpilastel võimalik õppida saksa keelt 2. võõrkeelena
Igal õppeaastal saavad 2 gümnaasiumiõpilast osaleda suvel 3-nädalases rahvusvahelises keeleõppelaagris Saksamaal, aineõpetajatele on avatud keeleõppekursused Goethe Instituudi juures ja 2-nädalane keeleõppelaager Saksamaal